صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

سوالی در مورد بسکتبال دارید؟

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۲:۲۷ ب.ظ

سوالی در مورد بسکتبال دارید؟ پاسخ های خود را از اینجا دریافت کنید

 

بسکتبال یک بازی است که بسیاری از مردم در بسیاری از کشورها از آن لذت می برند. هر بازیکن دارای مجموعه ای از مهارت های متفاوت است. اگر می‌خواهید برخی از مهارت‌های خود را بهبود ببخشید، به خواندن نکات ادامه دهید که به شما در انجام این کار کمک می‌کند.

 

برای بهتر شدن ریباند بسکتبال خود در هنگام دریبل درایو، سعی کنید تا جلوی رینگ بدوید. وقتی در نفوذ دریبل درایو هستید، سعی کنید هم تیمی خود را تا لبه دنبال کنید. اگر توپ را از دست دادند، می توانید آن را پس بگیرید. این زمان بسیار خوبی برای ریباند است، زیرا دفاع تمایل دارد در درایو فرو بریزد، که آنها می توانند فراموش کنند که مانع از آن شوند. همچنین به شما امکان می دهد تا ریباند و امتیاز تهاجمی بیشتری دریافت کنید.

 

وقتی با  توپ دریبل می کنید، مطمئن باشید که این کار را با سر بالا انجام می دهید. اگر به جای دریبل زدن به توپ نگاه کنید، نمی توانید مراقب کسانی باشید که از شما دفاع می کنند. این می تواند منجر به سرقت توپ از شما شود.

 

تا جایی که می توانید پرتاب های آزاد خود را تمرین کنید. پرتاب های آزاد در بسکتبال می تواند جریان یک بازی را تغییر دهد. آنها فرصتی برای شما هستند که با دید واضحی از سبد امتیاز کسب کنید. شما باید حداقل 80 درصد از پرتاب‌های آزاد را هدف بگیرید. تیراندازان پرتاب آزاد عالی می توانند به 90 درصد برسند.

 

اغلب پاس دادن و گرفتن پاس دیگران را تمرین کنید. هنگام تمرین مطمئن شوید که برای گرفتن پرتاب های اشتباه و همچنین گرفتن پاس های بی نقص، تمرین را انجام داده اید. در طول یک بازی، می توانید انتظار داشته باشید که پاس های اشتباه زیادی وجود داشته باشد. بنابراین باید با دانستن نحوه گرفتن هر نوع پاسی که از طرف شخصی می آید، به تیم لطف کنید.

 

در تمرینات خود دوی سرعت را انجام دهید. بسکتبال یک ورزش بسیار فعال برای کل بازی است. و مواقعی وجود دارد که شما نیاز دارید آخرین ذره انرژی خود را برای یک سرعت بسیار سریع به سمت مقابل زمین بکشید. بدن شما باید به دوی سرعت عادت کند، حتی زمانی که فرسوده شده است. شما فقط با تمرین این کار را انجام می دهید.

 

برای انجام بهترین بازی بسکتبال، مهم است که تمرکز خود را حفظ کنید. حتی زمانی که عمل نزدیک به موقعیت شما نیست، از عمل آگاه باشید و آماده حرکت سریع باشید. نگرش مثبت همراه با تمرکز کامل روی کاری که انجام می دهید می تواند به شما مزیت رقابتی بدهد.

 

یاد بگیرید که چگونه از باسن، چشم ها، شانه ها و کل بدن خود در هنگام دریبل زدن استفاده کنید. اگر به یک سمت نگاه کنید و به سمت دیگری حرکت کنید، این می تواند به راحتی یک مدافع را از شما در هنگام دریبل زدن دور کند. آن‌ها بدن شما را برای سرنخ‌هایی از جایی که بعداً می‌روید، زیر نظر دارند. از این به نفع خود استفاده کنید و سرنخ های نادرست را برای دور زدن آنها به آنها پرتاب کنید.

 

هنگام شلیک پرتاب های آزاد در بسکتبال، مطمئن شوید که به درستی با سبد صف آرایی کرده اید. پای تکیه شما باید با مرکز لبه ردیف شود. اگر راست دست هستید، پای تکیه شما پای راست خواهد بود. اگر زمین شما دارای کف چوبی است، آن را برای یک نقطه بررسی کنید. اگر یکی دارد، انگشت پا را روی آن قرار دهید تا عکس صاف‌تری بگیرید.

 

اگر به این ورزش علاقمند هستید می توانید به تهیه لباس ورزشی ، کتانی مناسب و ثبت نام در باشگاه شروع به لذت بردن از اینورزش کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی