صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

۱۶ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

 

1. تراکم استخوان را تقویت می کند

طناب زدن می تواند استخوان های شما را قوی تر کند. تراکم استخوان استحکام استخوان‌های شما را اندازه‌گیری می‌کند اگر مواد معدنی بیشتری مانند کلسیم در استخوان‌هایتان داشته باشید، شکننده‌تر هستند و احتمال شکستگی کمتری دارند. تراکم استخوان بالاتر نیز می تواند خطر ابتلا به پوکی استخوان را در سنین بالاتر به ویژه برای دختران و زنان کاهش دهد.

 

یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که دختران 11 تا 14 ساله که در طناب زدن هفتگی شرکت می کردند، تراکم استخوان بیشتری نسبت به دخترانی که طناب نمی پریدند، داشتند. در سال 2019، انجمن کره ای برای تحقیقات استخوان و مواد معدنی نیز توصیه کرد که افراد برای بهبود استحکام استخوان ها روزانه 10 دقیقه طناب بپرند.

 

«طناب زدن از طریق تمرین ضربه‌ای، تراکم استخوان را ایجاد می‌کند. زمانی که ما با ضربه تمرین می‌کنیم، نسبت به سایر تمرین‌ها به شدت به استخوان فشار وارد می‌کنیم. بدن به این استرس با بازسازی استخوان برای قوی‌تر و متراکم‌تر شدن پاسخ می‌دهد.

 

طبق گفته بنیاد بین المللی پوکی استخوان، طناب زدن می تواند برای افرادی که استخوان های ضعیفی دارند مفید باشد، اما قبل از شروع این ورزش باید با پزشک خود صحبت کنید.

 

2. چابکی را افزایش می دهد

طناب زدن به شما کمک می کند تا چابک بمانید زیرا باید به سرعت بالا و پایین بپرید و بدن خود را با تاب خوردن طناب تنظیم کنید.

 

یک مطالعه در سال 2020 به دنبال انجام تمرینات مبتنی بر چابکی توسط سالمندان انجام شد که حداقل به اندازه تمرینات قدرتی و تعادلی سنتی در تأثیرگذاری بر عملکرد فیزیکی، به‌ویژه قدرت انفجاری پایین‌تنه مؤثر بود. کار چابکی شامل تمرینات پرش متعدد، شبیه به طناب زدن بود.

 

مزایای افزایش چابکی فراتر از تمرینات شما است. هنگامی که چابک تر هستید، بهتر می توانید وضعیت بدنی و تراز خوبی را در بدن خود حفظ کنید. به علاوه، رفلکس های سریع و توانایی تغییر جهت و حرکت به سرعت برای کمک به جلوگیری از آسیب فوق العاده مفید است.

3. روال تمرینی را متنوع می کند

علاوه بر کسالت و بی انگیزگی، وقتی به همان روال تمرینی پایبند باشید، بدنتان به چیزها عادت می کند و کار سخت را متوقف می کند. با تنوع بخشیدن به تمرینات خود، بدن خود را حدس می زنید و از مزایای فیزیکی بیشتری بهره مند می شوید. طناب زدن یک راه عالی برای مخلوط کردن همه چیز است.

 

مطالعه‌ای در سال 2014 نشان داد شرکت‌کنندگانی که برنامه‌های تمرینی متنوعی مانند تمرینات مقاومتی، فواصل دوی سرعت، ورزش‌های استقامتی مانند طناب زدن و مصرف پروتئین آب پنیر را دنبال می‌کردند، نسبت به افرادی که تمرینات مقاومتی را دنبال کردند، وزن بیشتری از دست دادند، توده چربی بیشتری از دست دادند و توده بدون چربی بیشتری به دست آوردند. -فقط تمرینات قدرتی یا فقط مصرف پروتئین.

 

طناب زدن طیف کاملی از مزیت های ورزشی - از فواید کاردیو تا قدرتی - را تنها در یک حرکت ارائه می دهد. همچنین باعث می شود عضلات شما به روش های جدید و متفاوت حدس بزنند و کار کنند.

 

4. یک تمرین برای تمام بدن ارائه می دهد

فراتر از فواید هوازی، طناب زدن یک تمرین تقویتی عالی است که کل بدن شما را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

در حالی که در حال پریدن هستید، عضلات پایین تنه خود را تقویت می کنید، مانند ساق پا، باسن، و چهارپایان. اما شما به طور همزمان هسته، شانه ها و بازوهای خود را نیز درگیر می کنید. برای تثبیت ماندن در حین پریدن طناب، از سر تا پا به تلاش زیادی نیاز است.

 

طناب زدن تنها با یک وسیله و یک حرکت به شما یک تمرین تمام بدن می دهد. به علاوه، طناب زدن علاوه بر تاثیرات فیزیکی کار کردن با عضلات و افزایش استقامت، فواید ذهنی زیادی نیز دارد.

 

5. استرس را کاهش می دهد

طبق یک مطالعه در سال 2021، طناب زدن به طور قابل توجهی سطح اضطراب را در شرکت کنندگان کاهش داد. ورزش اثرات استرس را تقلید می کند، مانند پاسخ پرواز یا مبارزه، و به بدن شما کمک می کند تا از طریق این اثرات تمرین کند. این می تواند به محافظت از بدن شما در برابر اثرات مضر استرس در آینده کمک کند.

 

علاوه بر این، تنها پس از چند دقیقه طناب زدن، می توانید خود را در منطقه بیابید. زمانی که استرس های روز خود را فراموش می کنید و فقط روی حرکت متمرکز می شوید، تمرین یک اثر مراقبه ای دارد. ورزش به شما کمک می کند تا تنش های روزانه خود را از بین ببرید، و ممکن است متوجه شوید که این تمرکز منحصر به فرد و انرژی و خوش بینی ناشی از آن به شما کمک می کند در هر کاری آرام، شفاف و متمرکز بمانید.

 

6. خلق و خو را تقویت می کند

ممکن است از زمان کودکی طناب نپریده باشید، اما مزایای سلامتی و خلق و خوی آن در هر سنی اعمال می شود. به زبان ساده: سرگرم کننده است! ورزش باعث ترشح اندورفین می شود که خلق و خوی شما را تقویت می کند.

 

طناب زدن یک راه سرگرم کننده برای مخلوط کردن تمرینات و اضافه کردن کمی بازیگوشی به روال خود است. همراه با موسیقی بپرید یا تمرین خود را به پارکی در نزدیکی ببرید تا لذت بیشتری ببرید.

فقط کافی است تا با پوشیدن حتی یک دست لباس ورزشی ارزان و ست ورزشی به این بازی ورزشی بپردازید.

 بانوان نیز می توانند برای انجام این ورزش در محیط دلخواه خود با پوشیدن ست ورزشی زنانه یا ست اسپرت زنانه از این ورزش لذت ببرند.

منبع: https://fitbodysport.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۳:۳۵
amir

1. کالری می سوزاند

طناب زدن می تواند 200 تا 300 کالری را در 15 دقیقه بسوزاند. این بیشتر از سایر تمرینات قلبی مداوم است.

 

جیلیان مایکلز، مربی افراد مشهور، خالق اپلیکیشن تناسب اندام جیلیان مایکلز، می گوید: «این تمرین بیشتر از هر تمرین هوازی در حالت ثابت کالری می سوزاند - از پارویی یا دویدن تا دوچرخه سواری و شنا.

 

از آن جایی که اکثر گروه‌های عضلانی اصلی شما هنگام پریدن با طناب کار می‌کنند، این تمرین گرمازا در نظر گرفته می‌شود - گرمای زیادی در بدن ایجاد می‌کند. بدن شما برای تولید این انرژی باید سوخت بیشتری بسوزاند، بنابراین کالری زیادی می سوزاند.

 

مورگان ریس، مربی مطرح این رشته ، می‌گوید: «به سرعت متوجه خواهید شد که اگر به‌عنوان مبتدی به‌طور مستقیم دو دقیقه طناب بپرید، توانایی‌های قلبی عروقی شما را به شدت به چالش می‌کشد. ضربان قلب شما بلافاصله افزایش می یابد و باید مقدار انرژی تولید شده برای عضلات را حفظ کند. این باعث افزایش کالری سوزی و همچنین به چالش کشیدن سیستم های مختلف انرژی بدن می شود.

 

2. هماهنگی را بهبود می بخشد

طناب زدن نیاز به هماهنگی درجه یک دارد، به خصوص زمانی که به حرکات ماهرانه تری پیش می روید، مانند تاب دادن سریع طناب دو بار در هر پرش.

 

ریس یکی از افراد سرشناس این ورزش می گوید: «طناب پرش با نیاز به چند عضو بدن برای برقراری ارتباط برای تکمیل یک حرکت، هماهنگی را بهبود می بخشد. پاها باید با چرخش مچ‌ها به موقع بپرند تا یک حرکت پرش مداوم ایجاد شود.

 

به عنوان مثال، یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که طناب زدن به بهبود هماهنگی حرکتی در بین کودکان اوتیستیک کمک می کند، که اغلب با تعادل و هماهنگی دست و پنجه نرم می کنند.

 

مطالعه دیگری در سال 2015 نشان داد که بازیکنان فوتبال پیش از نوجوانی که طناب می‌پرند، مهارت‌های حرکتی بهتری را بعد از هشت هفته نسبت به کسانی که فقط تمرینات فوتبال انجام می‌دهند، از خود نشان دادند.

 

3. خطر آسیب را کاهش می دهد

با بهبود هماهنگی شما از طناب زدن، احتمال آسیب کمتری در حین ورزش یا فعالیت‌های روزمره خواهید داشت.

 

«طناب زدن شما را مجبور می‌کند تا حرکات بالا و پایین بدن خود را هماهنگ کنید تا چابک‌تر باشید و هوشیاری بدن‌تان به‌شدت بهبود یابد.» "این باعث می شود کمتر مستعد آسیب شوید."

 

4. سلامت قلب را بهبود می بخشد

از آن جایی که طناب زدن باعث پمپاژ قلب شما می شود، برای سیستم قلبی عروقی و سلامت قلب شما عالی است. به عنوان مثال، طناب زدن می تواند V02 Max شما را افزایش دهد، اندازه گیری حداکثر میزان اکسیژنی که یک فرد می تواند در طول ورزش استفاده کند. هرچه VO2 max یک فرد بالاتر باشد، استقامت قلبی عروقی بیشتری دارد.

 

مطالعه‌ای در سال 2019 روی مردان دانشگاهی نشان داد کسانی که روزانه دو جلسه طناب پرش در روز به مدت 12 هفته انجام می‌دادند، حداکثر V02 و حرکت عملکردی خود را در مقایسه با افرادی که روال تناسب اندام خود را طبق معمول انجام می‌دادند، بهبود بخشیدند.

 

طناب زدن برای افرادی که از قبل در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی هستند نیز مفید است. یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که یک رژیم طناب زنی 12 هفته ای، عوامل خطر بیماری قلبی عروقی را در دختران نوجوانی که دارای فشار خون بالا یا فشار خون مرزی هستند، کاهش می دهد. در پایان مطالعه، دخترانی که طناب می‌پریدند، چربی کلی بدنشان کمتر، چربی کمتری روی شکم و ضربان نبض بهتری داشتند که همه اینها می‌تواند به سلامت قلب کمک کند.

اگر شما هم علاقمند به این ورزش هستید فقط کافی است تا با تهیه یک طناب مناسب و ست ورزشی و یا لباس ورزشی به این و ورزش پر از فایده بپردازید.

در مقاله بعدی بیشتر در مورد طناب زنی با شما عزیزان گفتگو خواهیم کرد.

منبع: https://fitbodysport.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۳:۲۲
amir

 

1: جدای از فواید هوازی، بازی سریع هندبال به ایجاد تون عضلات و قدرت کمک می کند. تمام پریدن، چرخیدن و کوبیدن به این معنی است که بیشتر عضلات تمرین شدیدی دارند.

2: طول زمین 40 متر و عرض آن 20 متر است، بنابراین بازیکنان می توانند در طول هر بازی 60 دقیقه ای چندین مایل بدود. این به افزایش ضربان قلب و افزایش استقامت هوازی کمک می کند.

3: چابکی دست ها و پاها را با تغییرات ناگهانی سرعت و جهت مورد نیاز توسعه می دهد. دقت نیز بسیار مهم است. بسیاری از مردم هندبال را با گلف مقایسه می کنند. هر دوی آنها برای بازی خوب بسیار چالش برانگیز هستند، زیرا شامل ضربه زدن به یک توپ کوچک با دقت بسیار زیاد است.

4: جورج بلاندا، مدافع تالار مشاهیر NFL، این ورزش را به خاطر حفظ تناسب اندام و موثر بودن او تا 40 سالگی می داند.

5: موفقیت 95% ذهنی و 5% جسمانی است. شما شرطی سازی و استراتژی بازی را دارید، حالا باید مطمئن شوید که تحت فشار آرام می مانید و تمرکز خود را روی چیزهای درست حفظ می کنید. وقتی تحت فشار هستید باید به خودتان ایمان داشته باشید و اعتماد به نفس داشته باشید تا بازی خودتان را به جای بازی حریف انجام دهید.

6: تمرینات قلبی عروقی خوبی را برای بدن فراهم می کند و اکسیژن بیشتری را از طریق جریان خون به ماهیچه ها می رساند. دویدن مداوم بالا و پایین زمین تضمین می کند که قلب در طول مسابقه به شدت پمپاژ می کند.

7: مطالعه‌ای در دانشگاه یوتا نشان داد که هندبال در هر چهار شاخص تناسب اندام که اندازه‌گیری شد: کالری سوزانده شده در ساعت (751 در مقابل 644)، میانگین برتری هندبال نسبت به راکتبال ورزشی که در پارک نمی‌توان قدم زد. ضربان قلب (164 در مقابل 137)، متوسط ​​جذب اکسیژن (30.1 در مقابل 25.8) و میانگین نرخ تهویه (85.9 در مقابل 70.9).

8: یادگیری پیش بینی اینکه توپ به کجا می رسد آسان نیست. زمان و تکنیک همه چیز هستند.

به شما می آموزد که در هر دو طرف بدن متعادل و چابک باشید: هندبال ماهیچه های هر دو طرف بدن را توسعه و حفظ می کند زیرا از هر دو دست استفاده می کنید. ایجاد هماهنگی و قدرت در دست غیر مسلط یا "خاموش" شما زمان می برد، اما اگر شما نیمه دوسویه نشوید، حریف شما مطمئناً از سمت ضعیف شما سوء استفاده خواهد کرد. این سخت‌ترین بخش هندبال است که آن را متمایز می‌کند.

9: این یک ورزش نسبتاً بدون آسیب است. بیشتر آسیب‌هایی که رخ می‌دهند، کشیدگی عضلانی در شانه، آرنج و پشت هستند، اما اگر از یک برنامه آماده‌سازی، تقویت و کشش اولیه پیروی کنید، این آسیب‌ها قابل اجتناب هستند.

اگر شما هم علاقمند به این ورزش هستید فقط کافی است با ثبت نام در کلاس های آموزشی و تهیه ست ورزشی و لباس ورزشی از این بازی زیبا لذت ببرید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۳:۱۴
amir

بدنسازی بهترین تمرین برای بدن و ذهن شماست. اگرچه ممکن است کاملاً فیزیکی به نظر برسد، اما به دلیل عزم و ثباتی که باید داشته باشید تا به نتایجی که می خواهید برسید، تأثیر زیادی بر ذهن شما دارد.

 

تنها نکته این است که باید به طور منظم ورزش کنید، در باشگاه و آشپزخانه خود منظم باشید تا نتایج را مشاهده کنید. اما پس از آن، این برای هر رشته تناسب اندام صادق است.

 

بدنسازی تمرینی برای همه است که شامل همه چیز از استقامت تا پمپاژ آهن است. فقط برخی از اثراتی که یک رژیم بدنسازی می تواند داشته باشد را در نظر بگیرید.

 

فواید بدنسازی برای بانوان

کاهش چربی هدفمندتر در همه جای بدن شما.

تعریف ماهیچه ای که می خواهید

آگاهی عمیق تر از نحوه عملکرد بدن و کارهایی که می تواند انجام دهد.

استخوان های قوی تر و سالم تر

یه قلب سالم

همه - از جمله خانم ها می توانند عناصر بدنسازی را به تمرین خود وارد کنند، حتی اگر قصد رقابت به عنوان بدنساز را نداشته باشند.

 

فارغ از سن، سطح تناسب اندام یا ترکیب بدن شما، بدنسازی برای همه قابل دسترسی است.

 

شما می توانید به عنوان یک بدنسازی در خانه تمرین کنید، اما، به عنوان یک مبتدی، بهتر است در باشگاه ورزش کنید یا یک مربی شخصی آنلاین استخدام کنید، حداقل تا زمانی که به برنامه تمرینی خود اطمینان داشته باشید و بتوانید آن را با خیال راحت انجام دهید. .

 

بیایید آنچه را که برای یک بدنساز زن باید بدانید را بررسی کنیم.

 

تغذیه و رشد عضلانی برای زنان عضلانی

اگر به تناسب اندام متعهد هستید و هدف دارید که یک بدنساز زن شوید، اولین توجه شما باید تغذیه باشد. این شامل افزودن غذاها و مکمل های مناسب برای دستیابی به نتایج دلخواه است.

 

بدنسازی بر خلاف سایر برنامه های تناسب اندام است. یوگا به این معناست که ذهن، بدن و روح را متحد کند و راه را برای یک سبک زندگی جامع هموار کند. دویدن، دوچرخه‌سواری و شنا استقامت ایجاد می‌کنند - اما این ورزش‌ها به طور خاص برای یک هدف هدف قرار می‌گیرند: دستیابی به سطح تناسب اندام و استقامتی که مشارکت مداوم در ورزش را تضمین می‌کند.

 

بدنسازی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

می توانید یک ورزشکار حرفه ای را به صورت آنلاین استخدام کنید یا به باشگاه بروید و شخصی را پیدا کنید. منبع عکس: Unsplash

از طرف دیگر بدنسازی هیچ هدف ورزشی یا کل نگر در ذهن ندارد. هدف بدنسازی دستیابی به لاغرترین و زیباترین هیکلی است که می توانید به دست آورید. این درست است که آیا قصد شرکت در مسابقات بدنسازی را دارید یا نه.

 

مهم نیست که هدف شما چیست، مقدار زیادی کار درگیر خواهد بود. هم در باشگاه و هم در برنامه ریزی رژیم بدنسازتان. و همچنین از نظر روانی.

 

ابتدا باید خود را با این واقعیت آشتی دهید که برای رسیدن به اندام بدنساز، وزن اضافه خواهید کرد. مسلماً وزن سالم خواهد بود، اما انگ اجتماعی بزرگتر بودن از زنان معمولی می تواند بر تعهد شما به تمرینات تأثیر بگذارد.

 

برخی از بدنسازان زن درست قبل از تمرین شیک های افزایش وزن حاوی پروتئین می نوشند. پروتئین اضافه شده نه تنها به تمرینات آنها کمک می کند، بلکه ماهیچه های آنها را تغذیه می کند و رشد آنها را تحریک می کند.

اگر شما بانوان نیز علاقمند به این ورزش پر هیجان هستید فقط کافی است تا با پوشیدن ست اسپرت زنانه و یا ست ورزشی زنانه و ثبت نام در یک باشگاه ورزشی زیر نظر مربی شروع به تمرین کنید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۰۱ ، ۱۳:۰۲
amir

تنیس یک ورزش بسیار محبوب در تمام جهان است که توسط افراد در هر سنی انجام می شود. تنیس می تواند توسط دو نفر (به نام "بازی تک نفره") یا چهار نفر ("دو نفره") بازی شود. بازیکنان از راکت برای ضربه زدن به توپ از روی تور به سمت دیگر زمین استفاده می کنند، البته تنیس بازی چندان ارزانی نیست که بانوان بتوانند با پوشیدن یک تیشرت ارزان زنانه آن را انجام دهند، بلکه این ورزش نوعی ورزش اشرافی محسوب می شود که در آن از ست ورزشی و یا لباس ورزشی و راکت های گران قیمت استفاده می شود.

 

یک بازی تنیس شامل انواع مختلفی از بازی است، از جمله سرویس توپ روی تور، رالی (هنگامی که توپ بین حریفان به عقب و جلو زده می شود)، حرکات سریع و بازی استراتژیک.

 

تنیس را می توان به عنوان یک ورزش یا به عنوان یک فعالیت تفریحی با دوستان و خانواده بازی کرد. در هر صورت، بازی تنیس یک ورزش خوب برای حفظ سلامت، تناسب اندام، قدرت و چابکی شماست. محاسبه شده است که یک ساعت بازی تنیس انفرادی حدود 600 کالری برای مردان و 420 کالری برای زنان می سوزاند.

 

تنیس علاوه بر فواید تناسب اندام و سلامت جسمانی، فواید متعددی برای سلامت اجتماعی و روانی نیز دارد.

 

فواید تنیس برای سلامتی

تنیس می تواند یک تمرین عالی و سرگرم کننده باشد. بازی تنیس فواید زیادی برای سلامتی دارد از جمله:

 

افزایش ظرفیت های هوازی

بهبود عملکرد متابولیک

افزایش تراکم استخوان

کاهش چربی بدن

بهبود تون عضلات، قدرت و انعطاف پذیری

افزایش زمان واکنش

سایر فواید تنیس

تنیس فواید بی شمار دیگری نیز دارد از جمله:

 

یک ورزش بدون ضربه

مناسب برای تمامی سنین و سطوح مهارتی در هر سطحی که هستید، می توانید فردی با توانایی مشابه برای بازی با او پیدا کنید

برای کاهش استرس مفید است

به جوانی یا قدرت وابسته نیست - می توانید یک عمر بازی کنید یا بازی را در هر سنی شروع کنید

در سراسر استرالیا و بسیاری از نقاط جهان پخش می شود

شروع بازی تنیس

تنیس در تمام جهان بسیار محبوب است و در مسابقات سازماندهی شده و همچنین بازی های اجتماعی انجام می شود. برای بازی تنیس به یک راکت، یک توپ، یک زمین با تور و یک حریف نیاز دارید و بانوان به یک ست ورزشی زنانه!

 

باشگاه های باشگاهی و باشگاه های عمومی در اکثر حومه ها و شهرک ها برای اجاره در دسترس هستند. اگر نمی‌توانید کسی را برای بازی در مقابلش پیدا کنید، بسیاری از باشگاه‌های تنیس میزبان بازی‌های اجتماعی، مسابقات و تورنمنت‌های سازمان‌دهی شده‌اند که تنیسورهای همکار را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با آنها و در مقابل آنها بازی کنید. از طرف دیگر، اگر شریک تنیس ندارید، همیشه می توانید مهارت های خود را با زدن توپ تنیس به دیوار تمرین کنید.

 

اجتناب از آسیب های تنیس

از بازی با بیماری یا آسیب قبلی خودداری کنید. اگر شک دارید، با پزشک صحبت کنید.

قبل از ورود به زمین، عضلات و مفاصل خود را گرم کنید.

سطح آمادگی جسمانی کافی را حفظ کنید. تمرینات آمادگی جسمانی و تمرینی مخصوص نیازهای بدنی تنیس را انجام دهید.

گاهی اوقات، آسیب های ناشی از تکرار سکته مغزی می تواند در تنیس رخ دهد. تکنیک صحیح و اجرای حجم تنیس متناسب با سطح تناسب اندام شما می تواند از آسیب دیدگی جلوگیری کند. اطمینان حاصل کنید که مایعات زیادی در دسترس دارید و به طور منظم میل کنید.

با توجه به سن و شرایط بدنی خود در سطحی بازی کنید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۱:۰۵
amir

 

 

 

چرا تمرین گروهی مفید است؟

1. تشویق و انگیزه

انرژی موجود در یک کلاس تمرینی گروهی، انگیزه‌ای عالی برای تشویق شما به افزایش بازدهی و بهره‌گیری حداکثری از کلاس است. یک کلاس ورزشی گروهی می تواند تشویق و انگیزه بیشتری نسبت به تمرین در یک محیط انفرادی ارائه دهد. هیچ چیز انگیزه‌بخش‌تر از محاصره شدن توسط دیگرانی نیست که تمام تلاش خود را می‌کنند، و مطالعات مختلف این تأثیر را ثابت کرده‌اند و نشان می‌دهند که افراد در هنگام ورزش در یک محیط گروهی بیشتر به خود فشار می‌آورند. مفهومی که به آن اثر انگیزشی کوهلر گفته می‌شود، توضیح می‌دهد که اعضای یک گروه انگیزه بیشتری نسبت به افراد مجری دارند، و این به شدت در مورد تمرینات گروهی صدق می‌کند.

 

2. سرگرم کننده است

روحیه تیمی و انرژی تمرینات گروهی می تواند یک محیط هیجان انگیز و سرگرم کننده ایجاد کند که می تواند تغییری با طراوت نسبت به تمرینات فردی باشد. اگر می‌خواهید یک یا دو بار در هفته از تمرینات انفرادی استراحت کنید، کلاس‌های گروهی می‌توانند به شکستن روال تمرینی شما کمک کنند و تنوع الهام‌بخشی را به تمرین‌های شما اضافه کنند. جنبه اجتماعی ورزش گروهی می تواند تمرینات سخت را به یک تجربه سرگرم کننده و لذت بخش تبدیل کند.

3. توانایی های مختلف خوش آمدید

هنگامی که در تمرینات گروهی شرکت می کنید، تقریباً تضمین می شود که توسط افراد با توانایی های مختلف احاطه خواهید شد که به خودی خود می تواند بسیار انگیزاننده و مفید باشد. ورزش کردن با دیگرانی که کمی با تجربه‌تر هستند در واقع می‌تواند به شما کمک کند تا فرم خود را بهبود ببخشید، اما به همان اندازه، کار کردن با افرادی که تجربه کمتری دارند می‌تواند باعث شود در کلاس احساس راحتی بیشتری داشته باشید. داشتن این تنوع در توانایی ها به مزایای فراوان ورزش گروهی کمک می کند.

 

4. انگیزه برای امتحان تمرینات جدید

وقتی به صورت انفرادی تمرین می‌کنید، می‌توانید به راحتی به آنچه می‌دانید پایبند باشید و از تنوع در ورزش خود غافل شوید. شرکت در تمرینات گروهی می‌تواند راهی عالی برای امتحان تمرین‌های جدیدی باشد که شاید قبلاً آن‌ها را امتحان نکرده یا فکر نکرده‌اید انجام دهید، و حتی بهتر از آن این است که مربی شما به شما کمک می‌کند تا فرم خود را در همان زمان درست کنید. فواید زیادی برای سلامتی و تناسب اندام در ارتباط با مخلوط کردن روتین ورزشی شما وجود دارد و کلاس تناسب اندام فرصتی عالی برای انجام این کار است.

 

5. تمرینات ساختاری

یکی از مزایای فوق العاده ورزش گروهی این است که تمام برنامه ریزی ها برای شما انجام شده است. مربی کلاس شما تمام جنبه های کلاس را برای شما طراحی کرده و نحوه انجام هر یک از تمرین ها را به شما نشان می دهد. این آسان و ایده آل برای کسانی است که می خواهند توسط یک مربی هدایت شوند و همچنین برای کسانی که نمی دانند چه تمریناتی باید انجام دهند. شما می توانید روی فرم خود تمرکز کنید و از خودتان لذت ببرید بدون اینکه برنامه ریزی کنید چه کاری انجام دهید.

 

کلاس‌های ورزشی نیز جایگزینی فوق‌العاده برای داشتن یک مربی شخصی هستند، که گزینه گران‌تری است که در آن مربی تمرین‌هایی را که می‌خواهید انجام دهید و نحوه انجام آن‌ها را به شما نشان می‌دهد. مربیان کلاس تمرین گروهی اساساً همین کار را انجام می دهند، با این تفاوت که افراد دیگری به شما ملحق می شوند.

 

6. با افراد جدید آشنا شوید

ورزش گروهی بدون شک راهی فوق العاده برای ملاقات با افراد جدیدی است که همگی علایق مشترکی دارند - تمرین! جنبه اجتماعی ورزش گروهی فرصتی را برای ملاقات با افراد جدید و معاشرت همزمان با ورزش به ارمغان می آورد که می تواند ورزش را سرگرم کننده تر کند.

 

7. خروجی بیشتر اندورفین

شرکت در تمرینات گروهی باعث افزایش خروجی اندورفین شما می شود. کار کردن با موسیقی، هدایت شدن توسط یک مربی پرانرژی، و کار کردن در یک محیط گروهی باعث افزایش ترشح هورمون هایی می شود که به شما احساس خوشحالی می کنند! این کار مزایای ورزش شما را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که کلاس ورزشی خود را با افزایش تناسب اندام و شادی ترک کنید.

 

8. مسئولیت پذیری بیشتر به معنای حضور بیشتر است

ممکن است خیلی وسوسه انگیز باشد که وقتی به تنهایی ورزش می کنید، باشگاه را از دست بدهید، به هر حال، هیچ کس از شما انتظار ندارد و شما برای از دست دادن تمرین خود پاسخگو نخواهید بود. از طرف دیگر، با یک ورزش گروهی، احتمالاً باید برای شرکت در آن ثبت نام کنید و در نتیجه کمتر تمایل دارید که کلاس را از دست بدهید، این به نوبه خود مزایای سلامتی آشکاری دارد. بنابراین اگر می‌خواهید حضور خود را در باشگاه بهبود ببخشید، ثبت نام در یک کلاس ورزشی گروهی می‌تواند یک تاکتیک عالی باشد.

 

تمرین گروهی

واضح است که مزایای ورزش گروهی گسترده است، و با انواع مختلف کلاس ها برای انتخاب، شما فقط باید کلاسی را انتخاب کنید که مناسب شما و اهداف شما باشد!

همین حالا لباس ورزشی و یا ست ورزشی خود را اماده کنید و به نزدیک ترین باشگاه ورزشی محل سکونت خود رفته و از ورزش دسته جمعی لذت برید.

 

منبع: https://fitbodysport.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۱ ، ۲۰:۲۱
amir

 

چه چیزی را در راه رفتن دوست ندارید؟

انجام آن آسان است و روی مفاصل تاثیر مثبت میگذارد و شکی نیست که پیاده روی برای شما خوب است. یک مطالعه دانشگاه تنسی نشان داد که زنانی که راه می‌روند چربی بدنشان کمتر از کسانی است که راه نمی‌روند. همچنین خطر لخته شدن خون را کاهش می دهد، زیرا به عنوان یک پمپ وریدی عمل می کند، خون را از پاها و پاها به قلب منقبض و پمپ می کند و بار روی قلب را کاهش می دهد. پیاده روی علاوه بر اینکه یک ورزش هوازی آسان است، از بسیاری جهات دیگر برای شما مفید است.

در ادامه این مقاله احتمالا شما با اشتیاق فراوان به دنبال ست ورزشی و یا ست اسپرت زنانه باشید تا پیاده روی را آغاز کنید.

 

فواید پیاده روی

1. بهبود گردش خون

پیاده روی از بیماری قلبی جلوگیری می کند، ضربان قلب را بالا می برد، فشار خون را کاهش می دهد و قلب را تقویت می کند. زنان یائسه که فقط یک تا دو مایل در روز پیاده روی می کنند، می توانند فشار خون خود را در عرض 24 هفته نزدیک به 11 درجه کاهش دهند. به گفته محققان دانشکده بهداشت عمومی هاروارد در بوستون، زنانی که 30 دقیقه در روز پیاده روی می کنند، می توانند خطر سکته مغزی را تا 20 درصد و با افزایش سرعت تا 40 درصد کاهش دهند.

 

2. استخوان های خود را تقویت کنید

به گفته Michael A. Schwartz، MD، از Plancher Orthopedics & Sports Medicine در نیویورک، پیاده روی می تواند از دست دادن توده استخوانی برای مبتلایان به پوکی استخوان را متوقف کند. در واقع، یک مطالعه روی زنان یائسه نشان داد که 30 دقیقه پیاده روی در روز خطر شکستگی لگن را تا 40 درصد کاهش می دهد.

 

3. از زندگی طولانی تری لذت ببرید

تحقیقات نشان می دهد افرادی که در دهه پنجاه و شصت خود به طور منظم ورزش می کنند نسبت به همتایان خود که پیاده روی نمی کنند، 35 درصد کمتر در معرض خطر مرگ در هشت سال آینده هستند. این عدد برای افرادی که دارای بیماری های زمینه ای هستند تا 45 درصد کمتر است.

 

 

4. روحیه خود را سبک کنید

پیاده روی باعث آزاد شدن اندورفین های مسکن طبیعی در بدن می شود که یکی از فواید احساسی ورزش است. یک مطالعه دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لانگ بیچ نشان داد که هرچه افراد در طول روز قدم های بیشتری بردارند، خلق و خوی آنها بهتر می شود.

 

5. کاهش وزن

30 دقیقه پیاده روی سریع 200 کالری می سوزاند. با گذشت زمان، کالری سوزانده شده می تواند منجر به کاهش پوند شود.

 

6. تقویت عضلات

پیاده روی ماهیچه های پا و شکم شما را تقویت می کند - و حتی اگر هنگام راه رفتن آنها را پمپاژ کنید، عضلات بازو را تقویت می کند. این باعث افزایش دامنه حرکتی شما می شود و فشار و وزن را از مفاصل به عضلات منتقل می کند.

 

7. بهبود خواب

مطالعات نشان داده است که زنان 50 تا 75 ساله که یک ساعت پیاده روی صبحگاهی داشتند، نسبت به زنانی که پیاده روی نمی کردند، احتمال بیشتری برای تسکین بی خوابی داشتند.

 

8. از مفاصل خود حمایت کنید

اکثر غضروف های مفصلی خون رسانی مستقیم ندارند. تغذیه خود را از مایع مفصلی دریافت می کند که در حین حرکت در گردش است. حرکت و فشردگی ناشی از راه رفتن غضروف را "فشرده" می کند و اکسیژن و مواد مغذی را وارد ناحیه می کند.

 

9. تنفس خود را بهبود بخشید

هنگام راه رفتن، سرعت تنفس شما افزایش می‌یابد و باعث می‌شود اکسیژن سریع‌تر در جریان خون حرکت کند و به حذف مواد زائد و بهبود سطح انرژی و توانایی بهبودی شما کمک کند.

 

 

10. کاهش سرعت زوال ذهنی

مطالعه ای بر روی 6000 زن 65 ساله و بالاتر که توسط محققان دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو انجام شد، نشان داد که کاهش حافظه مرتبط با افزایش سن در افرادی که بیشتر راه می رفتند کمتر بود. زنانی که 2.5 مایل در روز پیاده روی می کردند، 17 درصد کاهش حافظه داشتند، در مقابل کاهش 25 درصدی در زنانی که کمتر از نیم مایل در هفته پیاده روی می کردند.

 

11. کاهش خطر آلزایمر

مطالعه‌ای در سیستم بهداشت دانشگاه ویرجینیا در شارلوتسویل نشان داد که مردان بین 71 تا 93 سال که بیش از یک چهارم مایل در روز پیاده‌روی می‌کنند، نیمی از موارد ابتلا به زوال عقل و بیماری آلزایمر را نسبت به افرادی که کمتر پیاده‌روی می‌کنند، دارند.

 

12. کارهای بیشتری را برای مدت طولانی تری انجام دهید

بر اساس مطالعه‌ای که در مجله مدیریت نتایج بالینی منتشر شده است، پیاده‌روی هوازی و برنامه‌های تمرین مقاومتی ممکن است بروز ناتوانی در فعالیت‌های روزمره زندگی را برای افرادی که بالای 65 سال سن دارند و دارای OA علامتی هستند، کاهش دهد.

با این فواید وقت آن رسیده که پوشاک اسپرت زنانه و لباس ورزشی خود را بر تن کنید و شروع و پیاده روری فرمایید.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۱ ، ۱۶:۲۶
amir

 

در مقاله قبلی در مورد چونگی و کلیت تمرینات هوازی با یکدیگر گفتگو کردیم و در این مقاله قصد داریم تا کمی تخصصی تر به این مبحث ورود کنیم پس لطفاً با ما همراه باشید.

توضیح شدت

 

شدت با میزان سختی کار شما تعیین می شود. شدت تمرین بر اساس اهداف شما، محدودیت‌هایی که دارید و سطح آمادگی فعلی شما تعیین می‌شود.

 

ضربان قلب و ورزش

 

ضربان قلب شما در ارتباط مستقیم با شدت تمرین افزایش می یابد. سطوح ضربان قلب بر اساس سطح تناسب اندام، ژنتیک، محیط و تحمل ورزش می تواند به طور قابل توجهی از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اگر می خواهید بر اساس ضربان قلب تمرین کنید، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید تا محدوده مناسب برای شما تعیین شود. برخی از داروها، اغلب داروهای فشار خون، ضربان قلب را کنترل می کنند و تعیین شدت ورزش را از این طریق غیرممکن می کنند. از پزشک خود بخواهید تشخیص دهد که آیا شما از این داروها استفاده می کنید یا خیر.

 

شدت نظارت به روش های دیگر

 

چگونه می توانید بفهمید که با شدت مناسب کار می کنید؟ استفاده از نمودار RPE (Rate of Perceived Exertion) می تواند به شما در تعیین شدت مناسب کمک کند. این مقیاس از سیستم رتبه بندی 1 تا 10 استفاده می کند. یکی خیلی سبک است، مثلا برای یک لیوان شیر تا یخچال راه می رویم. ده سطح بسیار قابل توجهی خواهد بود که نشان دهنده حداکثر تمرین است. ده نشانگر این است که نمی‌توانیم بدون ترس از فروپاشی گام دیگری برداریم. به هیچکس توصیه نمی شود که با نرخ 10 بدون نظارت دقیق یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی کار کند. شدت متوسط ​​سطح تمرینی است که بیشتر توصیه می شود و می توان آن را با رتبه بندی بین 3 تا 5 تعیین کرد.

 

گرم کردن و خنک کردن

 

هر جلسه تمرین هوازی باید شامل گرم کردن و سرد کردن باشد. دوره گرم کردن نباید شامل کشش ایستا باشد، بلکه باید یک افزایش تدریجی در سرعت و شدت تمرین باشد. این به بدن اجازه می دهد تا جریان خون به عضلات را افزایش دهد و احتمال آسیب عضلانی یا مفصلی را کاهش دهد. گرم کردن باید بین 5 تا 10 دقیقه طول بکشد. جلسه خنک کردن باید به اندازه زمان گرم کردن طول بکشد و سرعت آن به تدریج کاهش یابد. تمرینات کششی بعد از ورزش هوازی مناسب است.

 

پیشرفت تمرینات هوازی

 

پیشروی به شدت های بالاتر ورزش باید بر اساس تحمل ورزش فردی باشد. 3 روش برای به چالش کشیدن تناسب اندام هوازی وجود دارد:

افزایش سرعت.

مقاومت را افزایش دهید.

مدت زمان را افزایش دهید.

هر یک از این روش ها یا ترکیبی از این روش ها باعث بهبود تناسب اندام هوازی می شود. افزایش شدت باید به تدریج انجام شود. شما باید هر بار فقط برای چند دقیقه خود را به چالش بکشید.

برای انجام تمرینات هوازی کافی است ست ورزشی و یا لباس ورزشی مناسب بر تن کنید و از همین حالا شروع کنید!

خانم ها نیز نی توانند با پوشیدن ست اسپرت زنانه و یا ست ورزشی زنانه به راحتی به این ورزش ها بپردازند.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۱ ، ۱۶:۰۵
amir

ورزش هوازی چیست؟

ورزش هوازی باعث ایجاد شرایط قلبی عروقی می شود. اصطلاح هوازی در واقع به معنای «با اکسیژن» است، به این معنی که تنفس میزان اکسیژنی را که می‌تواند به ماهیچه‌ها برسد، کنترل می‌کند تا به سوختن سوخت و حرکت آن‌ها کمک کند.

فواید ورزش هوازی

 

تهویه قلبی عروقی را بهبود می بخشد.

خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

فشار خون را کاهش می دهد.

HDL یا کلسترول "خوب" را افزایش می دهد.

به کنترل بهتر قند خون کمک می کند.

به مدیریت وزن و/یا کاهش وزن کمک می کند.

عملکرد ریه را بهبود می بخشد.

ضربان قلب در حالت استراحت را کاهش می دهد.

ایمنی را رعایت کنید

 

توصیه می شود قبل از شروع یک برنامه ورزشی با پزشک خود صحبت کنید. بپرسید در صورت وجود چه محدودیت هایی ممکن است داشته باشید. افرادی که از دیابت، فشار خون بالا، بیماری قلبی، آرتریت، بیماری های ریوی یا سایر شرایط سلامتی رنج می برند، ممکن است به دستورالعمل های ایمنی بیشتری برای ورزش نیاز داشته باشند.

 

توجه: اگر در حین ورزش علائمی از جمله، اما نه محدود به، تنگی نفس غیرمعمول ایجاد کرد. سفتی در قفسه سینه؛ درد قفسه سینه، شانه یا فک؛ سبکی سر؛ سرگیجه؛ گیجی؛ یا درد مفاصل، باید فورا ورزش را متوقف کرده و با پزشک خود تماس بگیرید.

 

چند نمونه از ورزش های هوازی چیست؟

تمرینات هوازی کم تاثیر شامل:

 

شنا کردن.

دوچرخه سواری.

پیاده روی.

قایقرانی.

استفاده از یک ارگومتر بالاتنه (تجهیزاتی که تمرینات قلبی عروقی را فراهم می کند که فقط قسمت بالایی بدن را هدف قرار می دهد).

تمرینات هوازی با تاثیر بیشتر شامل:

 

 دویدن

طناب پرش

انجام روتین های با ضربه زیاد یا ایروبیک استپ.

چند وقت یکبار و برای چه مدت باید این تمرینات را انجام دهم؟

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند که همه افراد حداقل 30 دقیقه از نوعی ورزش قلبی عروقی 5 تا 7 روز در هفته استفاده کنند. این را می توان به دوره های زمانی 10 دقیقه ای تقسیم کرد. این بدان معناست که انجام 3 پیاده روی 10 دقیقه ای به شما امکان می دهد به حداقل دستورالعمل توصیه شده برای کاهش خطر بیماری قلبی، دیابت، فشار خون بالا و کلسترول بالا برسید. همچنین به همان میزان کالری می سوزانید که اگر 30 دقیقه کامل در یک بار پیاده روی کنید.

 

کالج پزشکی ورزشی آمریکا توصیه می‌کند که حداقل 3 جلسه 30 دقیقه‌ای از کل تمرینات ورزشی متوسط ​​تا شدید برای بهبود آمادگی قلبی-تنفسی و کمک به مدیریت وزن باشد.

 

انجام هر روز ورزش هوازی مناسب است. نیازی به استراحت در بین جلسات نیست، مگر اینکه در سطح بسیار بالایی از تمرین باشید، مانند آماده شدن برای ماراتن، یا در صورت تکرار درد مفاصل. اگر درد مفاصل یک عامل محدودکننده است، بهتر است ورزش‌های کم‌درد را با ورزش‌هایی که ممکن است باعث درد مفاصل شوند جایگزین کنید یا ورزش دردناک را به طور کامل متوقف کنید.

برای انجام تمرینات هوازی کافی است ست ورزشی و یا لباس ورزشی مناسب بر تن کنید و از همین حالا شروع کنید!

خانم ها نیز نی توانند با پوشیدن ست اسپرت زنانه و یا ست ورزشی زنانه به راحتی به این ورزش ها بپردازند.

در مقاله بعدی بیشتر در مورد شدت و ضربان قلب در تمرینات هوازی اشاره خواهیم کرد.

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۱ ، ۱۵:۱۶
amir

 

تاریخچه زومبا

زومبا به طور رسمی در سال 2001 توسط آلبرتو "بتو" پرز، رقصنده کلمبیایی که کلاس تناسب اندام را در دهه 90 در کشور خود آغاز کرد، در ایالات متحده تاسیس شد. داستان پرز به نام "جنس تا ثروت" را می توان یک سرندیپ دانست - او در حال تدریس یک کلاس ایروبیک در باشگاه محلی خود بود که متوجه شد موسیقی معمول خود را فراموش کرده است.

 

چرا به آن زومبا می گویند؟

زومبا به دلیل شباهت آن به سبک موسیقی کوبایی رومبا به این نام خوانده می شود. موسیقی عامل بزرگی در این کلاس های ورزشی است که نام آن را به ذهن متبادر می کند.

 

در سال 2000، پرز تصمیم گرفت کلاس تناسب اندام خود را در ایالات متحده راه اندازی کند. در سال 2001، او با دو سرمایه گذار همکاری کرد و یک سری از سه DVD زومبا را منتشر کرد که از طریق یک آگهی تجاری در دسترس بود.

 

مفهوم تناسب اندام رقص زمانی که زومبا به شهرت رسید جدید نبود، اما سرگرمی پر انرژی کلاس های آن بود. به علاوه، زمان بندی زومبا ایده آل بود. در اوایل دهه 2000، مراکز تناسب اندام بزرگ، مانند 24 ساعت تناسب اندام و تناسب اندام مادام العمر در همه جا ظاهر می شدند، که اغلب شامل کلاس های تناسب اندام گروهی به عنوان مزیت عضویت بودند. این باشگاه‌ها به دنبال کلاس‌های منحصربه‌فرد بودند تا به شلوغی ثبت نام باشگاه‌هایشان بیفزایند و زومبا با این شرایط مطابقت داشت.

 

 هنگام عضویت در باشگاه به دنبال چه چیزی باشید؟

انواع کلاس ها

زومبا تمایل دارد برای مخاطبان عمدتاً زن جذاب باشد، اما از همه استقبال می شود. و از آنجایی که رقص کمابیش حتی برای کسانی که "اصلاً بلد نستند هم قابل دسترسی است، افراد در هر سن و توانایی های رقص به کلاس ها هجوم آورده اند، به خصوص در دوران اوج محبوبیت آن بین سال های 2005 و 2015.

 

در نتیجه، این برند برنامه های متعددی را اضافه کرد تا کلاس و رقص را حتی برای افراد در هر سن، جنسیت و سطح تناسب اندام قابل دسترس تر کند. کلاس ها شامل:

 

آکوا زومبا: آکوا زومبا برای کسانی که آسیب های اندام تحتانی دارند یا به ورزش های کم ضربه نیاز دارند، عالی است، شور رقص لاتین را به استخر می برد.

زومبا طلایی: این نسخه تغییر یافته از کلاس استاندارد زومبا برای مخاطبان مسن‌تری طراحی شده است که می‌خواهند همان موسیقی سرگرم‌کننده و استعداد کلاس سنتی را داشته باشند، اما با شدت کمتر اجرا شوند.

زومبا کیدز: زومبا کیدز که برای کودکان بین 7 تا 11 سال طراحی شده است، حرکات سنتی زومبا را تغییر داده و تجزیه می‌کند، سپس بازی‌ها و فعالیت‌هایی را به کلاس اضافه می‌کند تا بچه‌ها را هنگام عرق کردن، درگیر و علاقه‌مند نگه دارد.

زومبا کیدز جونیور: شبیه زومبا کیدز، زومبا کیدز جونیور برای مخاطبان 4 تا 6 ساله اصلاح شده است و حتی بیشتر به عنوان یک "پارتی رقص" برای کمک به حفظ این گروه سنی در "وظیفه" قرار می گیرد.

زومبا استپ: همان رقص رقص با الهام از لاتین، اما با افزودن یک استپ هوازی برای افزایش شدت تمرین و افزودن حرکات تقویت‌کننده بیشتر پاها به دلیل پا گذاشتن و خارج شدن مکرر از سطح مرتفع.

زومبینی: این کلاس یک بار در هفته و 45 دقیقه برای کوچکترین طرفداران زومبا بین 0 تا 3 سال طراحی شده است. بچه‌ها و مراقبانشان با هم ملاقات می‌کنند تا با موسیقی ارتباط برقرار کنند و در بازی فعال متناسب با سن شرکت کنند. کمتر به «تمرین» و بیشتر «تجربه یادگیری» فکر کنید.

همانطور که کلاس های تمرین قدرتی در دهه گذشته محبوبیت پیدا کرد و افراد را به باشگاه های کراس فیت و کلاس های قدرتی طراحی کرد، برند زومبا روی افزودن گزینه های قدرتی بیشتری به کارنامه خود نیز کار کرد، از جمله:

ده ها مدل دیگر نیز وجود دارد که ما در این مقاله به آن ها اشاره نکردیم.

شما می توانید رد صورت تمایل به ست اسپرت زنانه ویا ست ورزشی زنانه و ثبت نام در باشگاه های نزدیک محل سکونت خود به این ورزش جذاب بپردازید.

البته نا گفته نماند که شما حتی می توانید با پوشیدن تیشرت ارزان زنانه هم به این دورهمی شاد خود را دعوت کنید.

فقط به شاد بود و ورزش کردن فکر کنید نه چیز دیگری...

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

منبع: https://fitbodysport.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۰۱ ، ۱۴:۵۵
amir