صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

 

اگر ایده تناسب اندام باعث می شود که شما عرق سرد بکنید، این مقاله برای شما مناسب است. این مقاله چندین نکته عالی برای تبدیل تناسب اندام به تجربه ای لذت بخش برای هر سطحی از شرکت کنندگان ارائه می دهد. حتی اگر سال‌هاست که ورزش می‌کنید، می‌توانید ایده‌های عالی را در اینجا پیدا کنید.

 

هنگام طراحی یک رژیم تناسب اندام مهم است که سطح فعالیت خود را در محل کار در نظر بگیرید. این امر به ویژه در آغاز بسیار مهم است. اگر تمام روز روی پاهای خود کار می کنید، ممکن است پیاده روی برای شما بسیار آسان باشد، اما اضافه کردن چند مایل بیشتر به کل روزانه می تواند پاهای شما را بکشد. از سوی دیگر، اگر تمام روز پشت میز بنشینید، سطح تناسب اندام عمومی شما پایین خواهد بود و چیزی به سادگی یک یا دو مایل پیاده روی می تواند راه بسیار خوبی برای شروع فعالیت شما باشد.

 

اگر می خواهید شکمی صاف داشته باشید، نه تنها باید کرانچ انجام دهید، بلکه باید به تمرینات کاردیو نیز اضافه کنید. کیک بوکسینگ یک تمرین هوازی عالی است که به تقویت قسمت میانی شما کمک می کند. این ضربات قدرتمند به عضلات شکم شما یک تمرین عالی می دهد. تکواندو نیز یک تمرین قلبی شکمی عالی است.

 

یک نکته عالی برای کمک به تناسب اندام، خرید یک مخلوط کن است. گاهی اوقات خوردن میوه ها یا سبزیجات به اندازه کافی سخت است و با مخلوط کن می توانید همه آنها را یکجا مصرف کنید. شما می توانید شیک های پروتئینی سفارشی خود را با افزودن هر ماده ای که می خواهید بسازید.

 

در تمرینات خود زیاده روی نکنید یا برای انجام یک برنامه ورزشی که برای شما خیلی شدید است عجله نکنید. این یک دستور العمل برای فاجعه است و شما در نهایت به خود آسیب خواهید رساند. آهسته شروع کنید و به تمرینات شدیدتر برسید. با قوی‌تر شدن، میزان انجام کارتان را افزایش دهید تا بهترین نتایج را ببینید.

 

چند بار در هفته حدود نیم ساعت پیاده روی کنید. این کار باعث افزایش تراکم استخوان شما می شود که تحمل وزن را آسان تر می کند. این برای هر کسی که مجبور است به طور منظم چیزهایی را بلند کند و همچنین برای کسانی که تمرین با وزنه را شروع کرده است مفید است. افراد مسن نیز می توانند از تراکم استخوان بیشتر بهره مند شوند.

 

حدود یک ماه طول می کشد تا بدن با تغییرات سبک زندگی سازگار شود. به همین دلیل توصیه می شود برای ترک یا یادگیری یک عادت جدید به مدت 30 روز کاری را متوقف یا شروع کنید. بنابراین اگر حداقل یک ماه به فعالیت های خود ادامه دهید، در مسیر ایجاد یک تغییر بزرگ در سبک زندگی خود خواهید بود.

 

اگر تمرینات یکسانی را در کسری از زمان عادی خود انجام دهید، می توانید با سرعت بیشتری عضله سازی کنید. ماهیچه های شما باید سخت تر کار کنند و استقامت شما بهبود می یابد. به عنوان مثال، اگر تمرین شما معمولاً 30 دقیقه طول می کشد، دفعه بعد سعی کنید آن را سه دقیقه سریعتر انجام دهید.

 

همیشه ابتدا خود را گرم کنید. ماهیچه ها وقتی گرم هستند می توانند قدرت بسیار بیشتری تولید کنند. معمولاً پاها و بازوها خنک‌تر از ناحیه تنه شما هستند و گرم کردن آنها قبل از رسیدن به برنامه اصلی ورزشی باعث می‌شود که خون به سمت عضلات شما جریان یابد. این بدان معناست که می توانید تمرین قوی تری داشته باشید.

از لباس ورزشی و ست ورزشی مناسب برای ورزش استفاده کنید تا در حین تمرین دچاره کلافگی و ناراحتی نشوید.

 

یک نکته عالی برای تناسب اندام این است که آمار خود را اغلب اندازه گیری کنید. شما باید حداقل هر چهار هفته یکبار اندازه دور کمر، چربی بدن یا متغیرهای دیگر را اندازه گیری کنید. این به شما نتایجی را نشان می دهد که آموزش شما به شما داده است و انگیزه بیشتری برای دستیابی به اهدافتان در شما ایجاد می کند.

 

با خواندن این مقاله شما در حال حاضر از اکثر مردم جلوتر هستید. اکثر مردم حتی هرگز از مبل پیاده نمی شوند و بسیاری از کسانی که این کار را انجام می دهند، برای به حداکثر رساندن تلاش خود با مطالعه وقت نمی گذارند. با اطلاع رسانی صحیح خود، اکنون حتی آمادگی بیشتری برای شروع یک زندگی جدید و بهتر دارید.

 

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی