صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

با کمک این توصیه به تناسب اندام عالی برسید!

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۲۲ ب.ظ

 

حفظ آمادگی جسمانی با افزایش سن برای داشتن یک زندگی سالم طولانی مهم است. با بالا رفتن سن، استخوان‌های شما ضعیف‌تر می‌شوند و در برابر شکستگی آسیب‌پذیرتر می‌شوند. تناسب اندام به قوی نگه داشتن استخوان های شما کمک می کند و بدن شما می تواند سریعتر از صدمات بهبود یابد. این مقاله ایده های خوبی برای حفظ تناسب اندام تا سال های طلایی به شما می دهد.

 

مهم نیست که جنسیت شما چیست، همچنان باید تمرینات قدرتی را به عنوان بخشی از برنامه ورزشی خود انجام دهید. لازم نیست نگران افزایش حجم و ظاهری شبیه یک بدنساز باشید، مگر اینکه فعالانه برای این نتیجه تلاش کنید. این نوع ساخت‌ها یک شبه اتفاق نمی‌افتند و یک فرد معمولی به آن ساخت‌ها دست نخواهد یافت.

 

با ثبت نام در کلاس تناسب اندام در باشگاه ورزشی محل خود، مسئولیت پذیری را به خود هدیه دهید. با داشتن مکان، زمان و افرادی که بتوانید روی آنها حساب کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که به آن پایبند باشید. این به چیزی تبدیل می شود که شما مشتاقانه منتظر آن هستید و از انجام آن لذت می برید.

 

به منظور بهبود سطح تناسب اندام هنگام دوچرخه سواری، دوچرخه سواری را فقط با یک پا امتحان کنید. مزیت این کار این است که شما می توانید روی بخش مهم سکته پای خود تمرکز کنید، یعنی توزیع یکنواخت حجم کار در بین تمام عضلات پای خود. این کار پای شما را برای حرکت بالا تمرین می دهد و به عضلات کوچکتر و کوچکتر اجازه می دهد تا تمرین بیشتری داشته باشند.

 

هنگام ورزش، حتما کفش های راحت و مناسب بپوشید. پوشیدن کفش‌های خیلی تنگ، خیلی بزرگ یا فشار ناخوشایند به هر ناحیه از پای شما باعث وقفه در برنامه تمرینی شما می‌شود و حتی می‌تواند باعث آسیب شود. بسیاری از کفش‌های ایروبیک و تمرینی متقاطع پشتیبانی کافی برای طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی را فراهم می‌کنند ,و همچنین از لباس ورزشی و ست ورزشی مناسب در حین ورزش استفاده نمایید.

 

فصل تعطیلات می تواند برنامه تمرینی شما را خراب کند. اگر برنامه ای ایجاد کنید به شما کمک می کند در مسیر خود بمانید. برنامه تعطیلات خود را ارزیابی کنید و تعیین کنید که چقدر زمان برای ورزش کردن در دسترس دارید. این به شما کمک می کند تا در طول فصل تعطیلات شلوغ خوش اندام باشید.

 

 

یک نکته عالی برای حفظ انگیزه شما برای انجام جلسات ورزشی این است که از قبل به مربی خود پول پرداخت کنید. اگر پول پرداخت کرده باشید، تمایل بیشتری به ادامه جلسات تمرینی خود خواهید داشت. شما نمی خواهید پول خود را هدر دهید اما آن را دنبال نکنید. از آنجایی که مربی شما قبلاً دستمزد گرفته است، دلیلی برای ورزش کردن به شما می دهد.

 

یک راه عالی برای ایجاد استقامت و تناسب اندام، دویدن از تپه های بالا و پایین است. تپه ها به دلیل مسافت و شیب تند بسیار چالش برانگیز هستند. یک راه خوب برای دویدن از تپه بالا نگه داشتن سر و تمرکز بر بالای تپه است.

 

زمانی که کشش می دهید، باید در نظر داشته باشید که حدود دو برابر بیشتر از ماهیچه های انعطاف پذیر برای کشش عضلات سفت صرف کنید. دلیل اینکه باید این کار را انجام دهید این است که باید در تمام قسمت های بدن انعطاف پذیری داشته باشید. در غیر این صورت احتمال آسیب دیدگی بیشتر است. برای مردان، این نواحی اغلب شامل شانه‌ها، همسترینگ و کمر است.

 

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد، حفظ آمادگی جسمانی با افزایش سن برای داشتن یک زندگی سالم طولانی مهم است. با افزایش سن، استخوان‌ها شکننده‌تر می‌شوند و بهبودی از آسیب‌ها را سخت‌تر می‌کنند. توصیه های این مقاله را برای کمک به حفظ تناسب اندام خود با افزایش سن و حفظ سلامت و استحکام استخوان های خود به کار ببرید.

 

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی