صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

فوتسال و رویای قهمرمانی جهان!

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ

با سلام خدمت شما خوبان و مطالعه‌کنندگان این مقاله امیدواریم حال دلتان بسیار خوب باشد و روزگار بر وفق مراد شما عزیزان بگردد، امروز قصد داریم تا در مورد پر افتخارترین رشته ورزشی گروهی تاریخ کشورمان یعنی رشته ورزشی فوتسال با شما عزیزان گفت ‌و گو کنیم و از قهرمانی‌ها و افتخار آفرینی ‌های این رشته ورزشی در دنیا برای شما بگوییم پس لطفاً تا پایان این مقاله مارا همراهی بفرمایید .

فوتسال همان رشته‌ای ورزشی است که می‌تواند رؤیای قهرمانی در یک رشته گروهی محبوب و پرطرفدار را در دنیا به ما هدیه دهد.

 هرچند که در چند سال گذشته والیبال ما توانسته افتخار آفرین باشد اما هرگز نتوانسته به قهرمانی‌های فوتسال نزدیک شود .

هرچند که در همین چند روز گذشته در مسابقات فینال جام ملت‌های آسیا با نتیجه سه ‌بر دو به ژاپن باختیم اما همه ما شاهد این قضیه بودیم که تیم ملی دچار یک جوان ‌گرایی شد و جوان ‌گرایی گاهاً تاوان دارد هر چند که هر سه‌ گل خورده ما با اشتباه فردی بود و ما کاملاً بر بازی سوار بودیم و امید می‌رود که این تیم بتواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد چنان ‌که اسطوره فوتسال کشورمان وحید شمسایی سرمربی وقت تیم ‌ملی فوتسال اعلام کرد که هدف اصلی این تیم جام‌جهانی پیش روست اما بیایید تا در مورد افتخارآفرینی‌های فوتسال با یکدیگر گفتگو کنیم .

تیم‌ ملی فوتسال کشورمان پر افتخار ترین تیم تاریخ فوتسال آسیاست، یوزهای ایرانی توانسته‌اند تاکنون دوازده قهرمانی در فوتسال آسیا به دست بیاورند همچنین تیم‌ ملی کشورمان توانسته یک ‌بار چهارم جهان و یک‌ بار سوم جهان شود و در جام‌جهانی قبلی در مقابل قزاقستان شگفتی‌ ساز با نتیجه نزدیک سه‌بر دو شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌ نهایی بازماند.

 تیم‌ملی فوتسال کشورمان بزرگان و اسطوره‌های نامی در سطح جهان دارد که شاخص‌ترین آن‌ها وحید شمسایی است که تا همین چند وقت پیش بهترین گل‌زن تاریخ فوتسال جهان بود که فالکائو با زدن نه گل بیشتر این عنوان را از وی تصاحب کرد بعد از ایشان محمدرضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ‌ملی کشورمان ،محمد کشاورز ،علی‌اصغر حسن‌زاده و سوپراستار این روزهای فوتسال ایران در جهان یعنی حسین طیبی مطرح‌ترین فوتسالیست‌های تاریخ کشور ما هستند، البته این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که صخره سنگی لقب دروازه‌بان اسطوره‌ای فوتسال کشورمان یعنی مصطفی نظری بود که توانست عنوان بهترین دروازه‌بان فوتسال جهان را نیز به دست بیاورد.

 

 لیگ فوتسال کشور ما جزو باکیفیت‌ترین و لول  دار ترین لیگ‌های فوتسال جهان است که بازیکن‌های خارجی زیادی نیز در خود جای داده‌است .

فوتسال برای ما همان فوتبال خیابانی است که همیشه در کوچه ‌پس ‌کوچه های محلات در گذشته بازی می‌کردیم و حالا گذرش به جام رمضان های تمام شهرهای ایران رسیده‌ است.

 فوتسال در خون ما ایرانی‌ها قرار دارد چرا که ما ایرانی‌ها از تکنیک فوق‌العاده‌ای برخورداریم و این امر را در  آوردگاه‌های بین‌المللی ثابت کردیم.

 تقریباً بیشتر مردم این رشته ورزشی را به همراه دوستانشان در سالن‌های ورزشی انجام می‌دهند و هر سال فوتسالیست‌های جوان و بااستعدادی در سطح لیگ برتر ایران معرفی می‌شود.

 اگر شما دوست دارید این ورزش را انجام دهید فقط کافی‌ست تا ست ورزشی و لباس ورزشی خود را تهیه کرده و به باشگاه و سالن محل سکونت خود به‌ همراه دوستانتان مراجعه کنید و از لحظه ‌لحظه‌ی این ورزش جذاب و مهیج لذت ببرید.

 فوتسال بانوان ما نیز در آسیا سابقه قهرمانی دارد و جزو ابر قدرت‌ها به حساب می‌آید و خانم‌ها نیز می‌توانند با تهیه ست اسپرت زنانه به این ورزش بپردازند.

 امیدواریم توانسته باشیم مطالب مفیدی در مورد این ورزش جذاب در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی