صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

صرفاً جهت اطلاع!!!

کیت های مطرح ترین تیم های فوتبال جهان!

سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۱۹ ب.ظ

با سلام خدمت شما دوستان و مطالعه‌کنندگان این مقاله امیدواریم حال دلتان خوب باشد و روزگار بر وفق مراد شما بچرخد ، در مقاله قبلی برند لباس ورزشی تیم‌های فوتبال لیگ برتری کشورمان را به شما معرفی کردیم و حالا قصد داریم تا در این مقاله به بررسی برندهای بهترین تیم‌های فوتبال دنیا بپردازیم پس لطفاً تا پایان این مقاله ما را همراهی بفرمایید .

کیت‌های ورزشی تیم‌های فوتبال هر روز درحال پیشرفت هستند و تکنولوژی‌های خاصی در آنها استفاده می‌شود .

از راحتی پارچه و سبک بودنش تا تکنولوژی های خاص  دیگر ...

این کمپانی‌ها به ‌قدری در این زمینه در حال پیشرفت هستند که در بقیه ادوات ورزشی تولیدی خود نیز هر روز دنیا را شگفت ‌زده می‌کنند.

 طراحی ‌های خاصی در این لباس‌ها استفاده می‌شود که بسیار چشم ‌نواز است و در دیگر البسه ورزشی مانند ست ورزشی زنانه ،نیم ‌تنه ورزشی ، تیشرت ورزشی زنانه برای بانوان و البسه مورد نیاز آقایان نیز از این تکنولوژی‌ها استفاده می‌کنند .

این کمپانی‌ها با یکدیگر در رقابت هستند تا بتوانند قراردادی مناسب با مشهورترین تیم‌های فوتبال جهان ببندند تا بیشتر دیده شوند و فروش بالاتری داشته باشند.

 حالا بیایید با هم مرور کنیم که سرشناس‌ترین تیم‌های فوتبال جهان از کدام برند و کمپانی برای البسه خود استفاده می‌کنند .

  • رئال مادرید

مادریدی ها  سال‌هاست که به برند آدیداس وفادار هستند  و الحق و الإنصاف آدیداس نیز در طراحی لباس رئال کم نگذاشته و درجه یک ترین و زیباترین لباس‌ها را همیشه در اختیار این باشگاه بزرگ قرار داده و جالب است بدانید که رئال همیشه در صدر فروش لباس‌های ورزشی دنیا بوده و این یعنی سودی بسیار زیاد برای هر دو طرف .

  • اینتر

باشگاه اینتر همیشه لباس‌های جذابی داشته‌است و در چند سال گذشته با برند مطرح نایکی قرارداد بسته است  و نایکی با طراحی‌های فوق‌العاده خود توانسته تا فروش این لباس را در سراسر دنیا چند برابر کند .

  • بایرن‌مونیخ

 بایرن‌مونیخ سال‌هاست که به برند آدیداس وفادار است و توانسته تا فروش قابل‌توجهی در دنیا نیز داشته باشد ما ایرانی‌ها به‌ خاطر حضور علی کریمی و علی دایی و وحید هاشمیان در بایرن‌مونیخ احساس خاصی به این تیم داریم و همیشه البسه این باشگاه در ایران پرطرفدار و پرفروش بوده‌ است .

  • بارسلونا

بارسلونا نیز سال‌هاست با برند نایک قرارداد دارد و این برند لباس‌های خارق‌العاده‌ای برای این باشگاه طراحی می‌کند و الحق و الإنصاف لباس‌های بارسلونا همیشه جزو جذاب‌ترین و شیک‌ترین لباس‌های ورزشی فوتبال دنیا بوده‌است .

  • لیورپول

لیورپول نیز بعد از مدت‌ ها قرارداد خودش را با نیو بالانس قطع کرد و به سراغ نایک رفت و این کمپانی نیز برای این باشگاه سنگ تمام گذاشت فروش لباس این باشگاه در سراسر دنیا به‌ خاطر حضور محمد صلاح چند برابر شده و جذابیت بصری لباس لیورپول به فروش دوچندان این مجموعه کمک کرده‌ است .

  • منچستر یونایتد

نزدیک به ده سال می‌شود که منچستریونایتد باباش با برند معروف آدیداس درحال همکاری است و این برند کیت‌های مختلفی را برای این باشگاه طراحی کرده و انصافاً در زیبایی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن داشته ‌است. هرچند که افراطی‌های منچستریونایتد علاقه‌مند به بازگشت برند نایکی به این باشگاه هستند اما آدیداس واقعاً لباس‌های زیبایی برای منچستر طراحی کرده و فروش این لباس‌ها در سراسر دنیا بسیار زیاد است مخصوصاً از زمانی‌که رونالدو به این باشگاه برگشته‌ است .

  • پاریس

 پاریس نیز واقعاً لباس‌های جذاب و زیبایی دارد و انصافاً این باشگاه در فروش فوق‌العاده بالای لباس خود توانسته‌است به موفقیت بسیار  زیادی برسد، مخصوصا  از زمانی‌ که لیونل مسی به این باشگاه پیوسته فروش این البسه چند برابر شده. برند نایکی توانسته در طراحی البسه این باشگاه پیشتاز باشد و امسال قراردادی با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بسته و فروش قابل‌توجهی نیز تا این‌جای سال داشته‌است .

امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات جالبی را در اختیار شما عزیزان در خصوص لباس و کیت‌های ورزشی تیم‌های فوتبال قرار داده باشیم .

سپاس که تا پایان با ما همراه بودید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۷/۲۶
amir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی